Prijzen
Prijzen
Beeldbellen
per sessie van 45 minuten
- Persoonlijk contact
- Geen wachtlijst
- Gekwalificeerde psychologen
- Maatwerk voor jouw klachten
- Overal bereikbaar
Mail contact
per contact
- Laagdrempelig contact
- Geen wachtlijst
- Gekwalificeerde psychologen
- Maatwerk voor jouw klachten
- Overal bereikbaar
Geen wachttijd
Er is geen wachttijd bij psychischehulponline.nl. Als je je aanmeldt krijg je (meestal) binnen 24 uur een reactie en kan er gelijk een afspraak gepland worden.
Betaling
Je krijgt voor elke geplande sessie een factuur toegestuurd die je dient te betalen voor het geplande gesprek. Sessies dien je 24 uur van tevoren af te zeggen anders worden 50% van de kosten in rekening gebracht.
Algemene info
Wil jij kijken of online behandeling iets voor jou is? Of heb je vragen over behandeling? Vraag dan naar ons gratis kennismakingsgesprek. Dit gesprek duurt ongeveer 15-20 minuten waarbij je al je vragen kan stellen en kan kijken of het iets voor jou is! Je kan je hiervoor vrijblijvend aanmelden via het aanmeldformulier. Hieronder kan je de prijzen vinden wanneer je besluit in behandeling te gaan.
Behandeling duurt gemiddeld tussen de 4 en 10 gesprekken. Het eerste gesprek is altijd een intake waarbij we zoveel mogelijk over de klachten te weten willen komen en hierop de behandeling willen aanpassen. Wil jij meer of juist minder gesprekken? Geen probleem! Wij kijken naar jouw wensen.
Wanneer je bij gecontracteerde zorg in behandeling gaat, wordt er altijd aanspraak gemaakt op je eigen risico. Deze kosten zijn dus uiteindelijk vergelijkbaar met de kosten die niet gecontracteerde zorg kost.
Vergoedingen
Online psychische hulp wordt in sommige gevallen vergoed vanuit internationale zorg-, reis- en expatverzekeringen en/of vanuit werkgevers. Vraag dit na bij jouw verzekeraar / werkgever.
Psychischehulponline.nl heeft geen contracten met zorgverzekeraars. Hiervoor hebben wij gekozen omdat wij niet vast willen zitten aan het verplicht stellen van diagnoses en standaard protocollen. Wij willen maatwerk kunnen leveren waarbij de behandeling past bij jouw specifieke klachten. Ook worden jouw privacygevoelige gegevens niet doorgestuurd naar de zorgverzekeraar. In sommige gevallen worden alsnog de kosten achteraf door de zorgverzekeraar terugbetaald. Nadat jij je factuur betaald hebt, kan je die opsturen naar de verzekeraar. Als jij hier vooraf meer over wil weten, is het aan te raden om contact op te nemen met jouw zorgverzekeraar. Kijk eventueel op deze website voor meer informatie.